۳ تیر ۱۳۹۳، ۹:۰۶

ووشوکاران ایران فردا به دیدار همتای روسی خود می‌روند

ووشوکاران ایران فردا به دیدار همتای روسی خود می‌روند

تیم‌های ملی ووشو ایران و روسیه فردا چهارشنبه در دیداری تدارکاتی در محل آکادمی ملی ووشو به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ووشو روسیه که عنوان قهرمانی اروپا را یدک می‌کشد، برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران روز گذشته وارد تهران شد و فردا چهارشنبه در اولین دیدار خود در آکادمی ملی ووشو به دیدار این تیم می‌رود.

در بخش مردان و در وزن 56- کیلوگرم اکبرمحمدزاده به مصاف "قاضی مراد آخمدوف" می‌ورد. این ووشوکار سال 2014 به تیم ملی روسیه رسید و موفق شد عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کند.

در 60- کیلوگرم "عبدالحکیم مدژیدوف" با طلای اروپا در سال 2014 به دیدار جعفر شیرزاد می‌رود. محسن محمدسیفی یکی از بهترین‌های ووشو ایران در چهار سال اخیر به مصاف "ماگومد عبدالخالیکوف"می‌رود. این روسی دو طلای اروپا در سال‌های 2012 و 2014 را در کارنامه خود ثبت کرده است.

در وزن 70- کیلوگرم نماینده تیم ملی ایران سجاد عباسی بود و در تیم روسیه هم "اسانبولات بلتوف" است که عنوان بین‌المللی در کارنامه ندارد و سه طلای روسیه را در ویترین افتخارات خود ثبت کرده است. در وزن 75- کیلوگرم نیز "اسماعیل علی اوف" با کوله باری از مدال به دیدار حمیدرضا لادور می‌رود.

"نتالیا مارکوا" و "ایرینا زیا واکینا" از تیم بانوان روسیه هم به تهران آمده‌اند که قبل از دیدار مردان به مصاف ووشوکاران حاضر در اردوی بانوان ایران خواهند رفت. خواهران منصوریان، صدیقه دریایی و مریم هاشمی نیز در اردوی بانوان حضور دارند که با این دو ووشوکار دیدار خواهند کرد.

تیم ملی ووشو کشورمان خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون آماده می‌کند.

کد خبر 2318187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha